Nya kläder

Publicerat: 2011-07-30 / 16:03:41

Eftersom jag krympt ur alla mina kläder så har jag nu skickat efter lite nytt till skolstarten. Känns inte så roligt att gå om kring i förstora kläder.

Jag chansade och beställde tre storlekar mindre än för ett halvår sedan. Nu har alla kläder kommit och jag kunde ha alltihop!

Jag är så himla nöjd och stolt över mig själv för att jag äntligen tagit tag i mig själv och kämpar för att få tillbaka min gamla kropp.

Nu har jag två kilo kvar av alla gravidkilona, sammanlagt har jag gått ner 15kg sen i februari.
Jag har ganska många kilon kvar innan jag är nöjd men det går neråt hela tiden och jag blir bara mer och mer motiverad.

Jag mår så bra i min kropp just nu! 


Kommentarer

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?